فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

رابط سعیدلو دوباره با من تماس گرفت

زمزمه بازگشت محمد دادگان به ورزش ایران روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود و حالا با حضور در تلویزیون می‌توان کدهای مشخصی برای محقق شدن این امر یافت. اتحادیه لیگ نیز به او پیشنهاد همکاری داده است. حضور او در برنامه امروز صبح می‌تواند خیلی‌چیزها را روشن کند 

 

 

آخرین باری که مجمد دادکان در تلویزیون ظاهر شد و به بیان دیدگاه‌هایش پرداخت مدت‌ها می‌گذرد. رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران همیشه در قالب یک منتقد ظاهر می‌شد و البته دوران ریاستش را یکی از بهترین دوران فدراسیون به لحاظ مالی می‌دانند . چیزی که در پروسه‌های زمانی بعدی هیچگاه دیده نشد. اما چالش‌های مدیریتی و اختلاف نظر او با محمدعلی‌آبادی، رئیس سابق سازمان تربیت بدنی تا جایی پیش رفت که دیگر قابل کتمان نبود. حالا و بعد از خداحافظی علی‌آبادی می‌توان بار دیگر دادگان را در برنامه تلویزیونی مشاهده کرد. آیا این یک چراغ سبز برای فراهم کردن حضور مجدد او در ورزش و فوتبال است ؟قرار بوده او پس از مدت‌ها سکوت خبری، امروز صبح در شبکه دوم سیما حاضر ‌شود و درباره مسائل روز ورزش و فوتبال گفتگو کند. اگر مشکل خاصی پیش نیامده باشد بینندگان سحرخیز تلویزیون توانسته‌اند محمد دادگان را امروز صبح در برنامه«روز از نو» شبکه دوم سیما ببینند که با امیرحسین بابازاده از مجریان ورزشی صدا و سیما به گفتگو پرداخته است.  

 

 

بقیه در ادامه مطلب

هنوز چالش‌های او با سازمان تربیت‌بدنی که برکناری‌اش و درنهایت تعلیق فوتبال ایران را به دنبال داشت از یاد نرفته است. بدترین رفتارها با دادگان شد و او به بدترین شکل از فدراسیون کنار گذاشته شد، آیا سازمان از او دلجویی می‌کند؟ آیا سازمان فردی را می‌آورد تا بتواند فوتبال را خودکفا کند؟ از سویی گفته می‌شود حضور او در صدا و سیما بی‌ارتباط با انتصاب علی سعیدلو به عنوان رئیس سازمان تربیت‌بدنی نیست. چه اینکه سعیدلو پیش از این نیز بارها بر استفاده از چهره‌های متخصص ورزشی تاکید کرده بود. حال باید دید خروجی حرف‌های امروز دادگان چه خواهد بود و آیا مانند سابق در قامت یک منتقد ظاهر می‌شود، یا شرایط فعلی او را محتاط تر از قبل کرده است. از سویی در جلسه اتحادیه سردار جعفری به بقیه پیشنهاد می‌دهد که با دعوت از دادگان از او دلجویی کنند به همین دلیل دادگان نیز در جلسه‌ای مشترک شرکت کرد. اما درخصوص بازگشت او به ورزش شاید شخص محمد دادگان مستندترین منبع باشد: «برای آمدن به فدراسیون فقط رابط آقای سعیدلو با من تماس گرفت.» فکر می‌کنید آخر این ماجرا کجاست؟  

 

 

حرف‌های مجری ورزشی برنامه «روز از نو» جای تامل دارد: «پیش از این، جهانگیر کوثری و بهرام شفیعی برای برنامه‌های ورزشی از شبکه دو و ورزش و مردم از محمد دادگان برای حضور در تلویزیون دعوت کرده بودند؛ اما او به این دعوت‌ها پاسخ مثبت نداد تا اینکه مدیران شبکه دوباره بحث حضورش را در تلویزیون مطرح کردند که به واسطه ارتباط نسبتا نزدیکی که با وی داشتم، از او خواهش کردم و درخواستم را پذیرفتند.» محمد دادگان پس از جام جهانی 2006 آلمان، در تلویزیون حاضر نشده و در این مدت کمتر در مورد فوتبال و ورزش صحبت کرده است.  

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد