فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

آرامش یا طوفان؟

جدال با ازبکستان برای افشین قطبی حکم دیداری سرنوشت ساز را دارد. شکست در روز ملی کشور ازبکستان، انتقادات از سرمربی تیم‌ملی را به بالاترین حد ممکن می‌رساند اما پیروزی آب سردی است بر همه حرف‌های زده شده پس از بازی با بحرین و آن شکست سنگین 

 

 

پر واضح است که ازبک‌ها به هیچ عنوان برای پیروزی کم نخواهند گذاشت، بالاخره بازی در روز استقلال این کشور انجام می‌شود و برای آنها پیروز شدن به هر قیمتی از نان شب هم واجب تر است. برای پی بردن به نحوه بازی ازبکستان فقط کافی است به مخلوطی از نمایش پاختاکور و بنیادکار دقت کنیم، تیم‌هایی که مثل استقلال و پرسپولیس دهه 60 شاکله اصلی تیم ملی کشورشان را می‌سازند. میرجلال کاسیموف در این کشور همان نقش اسطوره‌ای را دارد که علی دایی در کشور ما، متاسفانه پیش از افتضاح جام‌جهانی داشت، مردی که خیلی‌ها در آسیا فوتبال ازبک ها را با نام او و‌ ضربات مهلک‌ از راه دورش می‌شناسند.  

 

ادامه در ادامه مطلب

ترکیب احتمالی تیم‌ملی

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جلال حسینی، هادی عقیلی، محمد نصرتی(حسن اشجاری)، پژمان نوری، جواد نکونام، فریدون زندی، مهرزاد معدنچی، ایمان مبعلی و مسعود شجاعی.



اسامی تیم ملی ازبکستان

میرجلال کاسیموف سرمربی ازبک‌ها 9 بازیکن از تیم بنیادکار و 6 بازیکن از تیم پاختاکور به تیم ملی دعوت کرده است، ضمن آنکه 3 بازیکن لژیونر این تیم در تیم‌های دنیپرو اوکراین، بوهمیانس چک و روبین کازان روسیه نیز در بین دعوت شدگان بازی مقابل ایران حضور دارند.

دروازه‌بانان: ایگناتی نستروف (بنیادکار) تیمور جورائف (پاختاکور) میخائیل نائوموف(نسف)

مدافعان: اسلام اینوموف (اندیجان) انور غفوراف (بنیادکار) آنزئور اسماعیلوف (پاختاکور) ساخوب جورائف (بنیادکار) اسلام توختائوجف (نفتچی) ارتیوم فیلیپوسیان (نفتچی) ویتالی دنیسوف (دنیپرو اوکراین)

هافبک‌ها: تیمور کاپادزه (بنیادکار) سرور جباروف (بنیادکار) اودیل احمدوف (پاختاکور) عزیز ابراهیموف (بوهمیانس چک) عزیزبک حیدراف (بنیادکار) واگیز گالیولین (روبین کازان روسیه) جسور حسن اف (بنیادکار) استانیسلاو آندرف (پاختاکور)

مهاجمان: انورجان سولیف (بنیادکار)کمال‌الدین میرزایف (بنیادکار)الکساندر گنریخ (پاختاکور) فرهاد تاجیوف (پاختاکور)  

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد