فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

پدر ورزش ایران را در آوردند!

 

حالا ورزشی‌ها علی‌آبادی را که زمانی پدر ورزش ایران لقب گرفته بود، به فراموشی خواهند سپرد. کسی که یک بازنده تمام عیار است. کسی که نمی‌دانیم با تتمه شهرت خود در پست ریاست کمیته ملی المپیک چه خواهد کرد. 

 

1- ده‌ها سال پیش، زمانی که یک مملکت‌دار، خود را پدر ملت ایران خواند،‌ میرزاده عشقی نامی بود که فردا صبح با یک غزل ناب،‌ شجاعانه پاسخی تاریخی به وی بدهد. سال‌ها بعد اما زمانی که یک گزارشگر تلویزیونی،‌ در مراسمی، به رئیس سازمان تربیت بدنی، لقب پدر ورزش ایران را داد، دیگر میرزاده‌ای وجود نداشت و عشقی‌ها شعر گفتن را کنارگذاشته بودند. با این حال جناب پدر، از انتقادات مصون نماند. او پس از هر شکست به عنوان پدر،‌ بارها و بارها با این سوال مواجه شد که چرا با وجود تخصص در بخش عمران،‌ برای خدمت،‌ ورزش را انتخاب کرده است. 

 

بقیه در ادامه مطلب

2- وقتی نمایندگان مجلس، رأی منفی را به حساب محمد علی‌آبادی می‌ریختند که نامزد وزارت نیرو بود،‌ دوستان وی در گوش هم می‌گفتند، اگر علی‌آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی نمی‌شد،‌ حتما رأی آورده بود. این نجوا البته بی‌راه نبود. علی‌آبادی،‌ به عنوان ایدئولوگ چهار ساله ورزش ایران در بستری کار می‌کرد که به دلیل فراگیری رسانه‌های آن همیشه در معرض قضاوت‌ها و حملات بود. بنابراین او هم مثل سایر روسای ورزش ایران، بدون باقیات صالحات این عرصه را ترک کرد. البته، نه اینکه بی‌اعتمادی به او فقط به دلیل آزادی بیان در عرصه پر سروصدا و سطحی ورزش باشد اما کسی که در ورزش اشتباه می‌کند، زودتر از هر دولتمرد دیگری، نتیجه اشتباهش را می‌گیرد.


3- حالا ورزشی‌ها علی‌آبادی را که زمانی پدر ورزش ایران لقب گرفته بود، به فراموشی خواهند سپرد. کسی که یک بازنده تمام عیار است. کسی که نمی‌دانیم با تتمه شهرت خود در پست ریاست کمیته ملی المپیک چه خواهد کرد.


پژمان راهبر
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام دوست عزیز
حتما تا حالا شنیدی که میگن ازوبلاگ خودتون پول در آورید
من میخوام یک راه بهت نشون بدم که خودم از این راه پول در آوردم با ور نداری
اینم فیش پرداختی
http://tinypic.info/files/v38vs8jwzqturii1sxnf.jpg
اما شما با گذاشتی تبلیغات توی بلاگت و کلیک بازدید کنندگان بلاگت میتونی کسب در آمد کنی
نرخنامه ی این سیستم
برای هر کلیک
30 الی 80 تومان هست
امکان ثبت 6 سایت و بیشتر
و هر چند وقت مسابقاتی رو هم داره
پس عجله کن
اینم لینک عضویت
http://www.oxinads.com/gourl.php?url=http://www.oxinads.com/?a=3578

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد