فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

اکبرپور: مظلومی فکر نکند من بدون تیم ماندم

بازیکن تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت: هدایتی ۶۰ درصد قراردادم را پرداخته، چرا باید ناراضی باشم.

روز گذشته سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرده بود که به سیاوش اکبرپور نیازی ندارد، بعد از اظهار تمایل مدیران استقلال نسبت به بازگرداندن سیاوش اکبرپور و حسین کاظمی، این دو بازیکن نیز همواره به رسم ادب و احترام از هواداران و تیم قبلی شان حمایت کردند اما در رابطه با بازگشت شان به استقلال همه چیز را به تصمیم مسوولان استیل آذین منوط کردند اما صحبت های اخیر سرمربی استقلال موجب ناراحتی اکبرپور شده است. مهاجم استیل آذین در این باره گفت: در ابتدا دوست دارم این نکته را مطرح کنم که من ۶۰ درصد قراردادم را از مالک باشگاه استیل آذین دریافت کرده ام و با توجه به اینکه تازه ۲ ماه از لیگ گذشته این اتفاق در هیچ تیمی نیفتاده است. خیلی از تیم ها هنوز پیش قسط اولیه شان را هم نگرفته اند. به همین دلیل من هیچگاه لطف هدایتی را فراموش نمی کنم. از سوی دیگر دلیلی ندارد که به تیم دیگری جز استیل آذین فکر کنم. وی در پاسخ به پرویز مظلومی سرمربی استقلال که گفته به سیاوش اکبرپور نیازی ندارم، گفت: من بازیکن استیل آذین هستم و فکر نمی کنم هیچ نامه یا درخواستی بین دو باشگاه استیل آذین و استقلال مبنی بر انتقال من به این تیم رد و بدل شده باشد که سرمربی استقلال بخواهد در مورد من اظهار نظر کند. از سوی دیگر آقای مظلومی فکر نکند من بدون تیم ماندم. امیدوارم تیم استقلال همیشه برنده باشد تا سرمربی اش خیلی سرحال در مورد مسائل مختلف مصاحبه و اظهار نظر کند. من بازیکن استیل آذین هستم و به باشگاهم نیز تعهد دارم و از حضورم در استیل آذین نیز بسیار راضی ام. هیچ وقت علاقه ام به استقلال را پنهان نکردم اما در حال حاضر فقط به استیل آذین و موفقیت این تیم فکر می کنم. اکبرپور در پایان در رابطه با مدیریت فتح الله زاده در استقلال هم گفت: من در مدت ۶ سال حضور در استقلال ۱۰ مدیر عامل دیدم که به استقلال آمدند و از این تیم رفتند اما اگر فتح الله زاده در ابتدای فصل در استقلال بود من در استقلال می ماندم.
منبع:بی طرف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد