فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

وعده امیر قلعه نویی به هواداران سپاهان:قطعا امسال هم قهرمان می ش

وعده امیر قلعه نویی به هواداران سپاهان:قطعا امسال هم قهرمان می شویم

۲۹ شهریور ماه ۸۹ ساعت ۱۰:۲۲ | ۳۱۸ بازدید | منبع : برنا

در روزهایی که سپاهان خوب نتیجه نمی گیرد امیر قلعه نویی به هوادارن این تیم وعده داد که تیمش قطعا عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر را بدست خواهد آورد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: قبول دارم سپاهان شرایط خوبی ندارد. متاسفانه تیم ما در این فصل نه خوب بازی می کند و نه خوب نتیجه می گیرد. این برای سپاهانی که ادعای قهرمانی دارد به هیچ عنوان مناسب نیست.

قلعه نویی در خصوص دلایل افت تیم سپاهان در این فصل گفت: منیت و غرور در سپاهان دیده می شود. از من قلعه نویی گرفته تا دیگر اعضای تیم با غرور وارد لیگ شدیم و همین غرور کار دستمان داده است. متاسفانه فرهنگ تعدادی از فوتبالیست های ما پائین است. برخی فکر می کنند چون یک قهرمانی بدست آورده اند باید تا سه ، چهار سال در باد این قهرمانی بخوابند. ماباید این مشکل را حل کنیم تا سپاهان به روزهای خوب خودش بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم دهه ۸۰ فوتبال ایران همه امکانات را در اختیار دارد.من به عنوان مربی باید مشکلات فنی را برطرف کنم تا سپاهان دوباره در مسیر قهرمانی قرار گیرد. به تمام هواداران سپاهان هم وعده می دهم که این فصل قهرمانی را بدست خواهیم آورد زیرا باید قهرمان شویم. تیم ما برای قهرمانی بسته شده و امیر قلعه نویی نیز انگیزه های بسیاری برای رسیدن به یک جام قهرمانی دیگر دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد