فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

بحران گلزنی در رئال همچنان ادامه دارد؛ ۱۵۹ شوت و ۹ گل

رئال مادرید هنوز نتوانسته اقتدار واقعی اش را در رقابتهای این فصل به نمایش بگذارد. کهکشانی ها نمایش خوب و قابل قبولی را ارائه می دهند و تنها چیزی که در بازی آنها کمتر دیده می شود، «گل» است. در هفت دیدار رسمی ای که مادریدی ها تا به اینجای فصل برگزار کرده اند ( پنج بازی در رقابتهای لالیگا و دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا)، آنها تنها توانسته اند تا پس از ۱۵۹ شوت به دروازه حریفان، به ۹ گل برسند.

آمار کریس رونالدو در گلزنی به مراتب ضعیف تر از سایر بازیکنان است. او همچنان شوتهای متعدد خود را روانه دروازه حریفان می کند، ولی گلها از راه نمی رسند.کریس تنها یک گل از روی نقطه پنالتی( در دیدار مقابل اسپانیول) و گل دیگری از روی ضربه آزاد برای رئال به ثمر رسانده است.


در دیدار سه شنبه شب رئال مقابل اوسر هم ستاره پرتغالی تمایل زیادی برای گلزنی داشت ولی اوضاع به کام او رقم نخورد.تعداد شوت به دروازه های کریس رونالدو در رقابتهای این فصل به ۵۸ شوت رسیده که ۴۱ تای آنها در رقابتهای لالیگا و ۱۷ تای آنها در لیگ قهرمانان اروپا ثبت شده. یازده شوت از این هفده شوت، روانه دروازه آژاکس شده بود.

درصد شوتهای رئال در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گویای همه چیز است: اگر آژاکس از ۳۶ شوت خود، به دو گل رسیده، رئال مادرید در دیدار مقابل اوسر پس از ۱۸ شوت به دروازه توانست توسط دی ماریا، به گل پیروزی بخش خود برسد.

ژابی آلونسو، دونده ترین بازیکن رئال مقابل اوسر پس از انتشار آمار و ارقام دیدار سه شنبه شب رئال مقابل اوسر، مشخص شد که ژابی آلونسو، با ۱۲.۳۳ کیلومتر، دونده ترین بازیکن رئال در این دیدار بود. پس از او نام خدیرا (۱۱.۹۸)، آربلوا (۱۰.۵۱)، ایگواین (۱۰.۲)، مارسلو (۱۰.۱۸) و په په (۱۰.۰۷) کیلومتر دیده می شود.

کهکشانی ها در اکثر دقایق این دیدار مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و حدود ۷۰% زمان بازی، توپ از آن مادریدی ها بود. آنها از نظر تدافعی هم عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و توانستند ۹۱ توپ را بازیابند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد