فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

استیلی: آرزویم این بود که مقابل برزیل و آرژانتین بازی کنم

حمید استیلی یکی از هافبک‌های کلیدی تیم ملی در دهه ۷۰ بود. او آنقدر در زمین می‌دوید که خیلی‌ها به شوخی به استیلی می‌گفتند که به جای یک شُش،‌ دو شُش دارد. استیلی حتی بازی در جام جهانی را تجربه کرد و یک گل هم در بازی مقابل آمریکا به ثمر رساند تا اسمش در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود.

استیلی در مورد رویارویی ایران و برزیل حرف‌های جالبی می‌زند. او در گفت‌وگویی اختصاصی با سایت گل می‌گوید:«بازی با برزیل یکی از اقدامات مهم فدراسیون فوتبال بود و این بازی برای ایران هر دو سر برد است. این بازی برای ما بسیار مفید خواهد بود و اینکه ببازیم شاید چندان مهم نباشد. در سال‌های گذشته خصوصا زمان مربیگری حشمت مهاجرانی تیم ملی ما با تیم‌های مطرح دنیا بازی می‌کرد و حالا امیدوارم بعد از این بازی بتوانیم باز هم با دیگر تیم‌های مطرح دنیا بازی کنیم. البته این فقط کافی نیست و فوتبال ما باید در کار ساختارسازی و سازندگی هم پیشرفت کند.»
برخی معتقدند تیم ملی شکست سنگینی مقابل برزیل خواهد خورد، ولی استیلی می‌گوید:«همانطور که گفتم این دیدار برای ما دو سر برد است و حتی اگر هم ببازیم هم اتفاق خاصی نمی‌افتد ولی فراموش نکنید که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. شما دیدید که برزیل در جام جهانی با چه سختی‌هایی کره شمالی را شکست داد و مطمئن باشید تیم ما بازی ضعیفی را به نمایش نخواهد گذاشت.»
استیلی در پاسخ به این سوال که شما در دوران بازیگری آرزو داشتید مقابل کدام یک از تیم‌های مطرح جهان بازی کنید؟ تأکید می‌کند:«من بازی در جام جهانی را تجربه کرده‌ام و قبل از جام جهانی هم با تلاش آقای صفایی فراهانی با تیم‌هایی مثل کرواسی، اینترمیلان و رم بازی کردیم. البته من آرزو داشتم که مقابل تیم‌های مطرح جهان مثل برزیل و آرژانتین بازی کنم.»
سرمربی شاهین بوشهر در ادامه حرف‌هایش، در خصوص وضعیت فعلی این تیم و مشکلات مالی شاهین می‌گوید:«ما تمرینات را دنبال می‌کنیم و قسمت کوچکی از مشکلات مالی بازیکنان برطرف شده است. بعضی از آنها ۲۰ درصد از قراردادهای خود را گرفته‌اند و برخی دیگر تا چند روزه آینده پول خود را می‌گیرند. البته مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم هر چه زودتر حل شود. به هر حال مسئولان باشگاه پیگیر حل مشکلات مالی هستند و با تلاش امام جمعه بوشهر پولی به تیم تزریق شد تا حداقل گوشه‌ای از مشکلات برطرف شود.»
استیلی خبر تمایل شاهین به جذب عمادرضا را تأیید کرده و می‌گوید:«عمادرضا را از لحاظ فنی قبول دارم و حضور او می‌تواند به سود تیم ما باشد. ما این بازیکن را می‌خواهیم ولی باید دید تلاش مسئولان باشگاه برای جذب او به کجا خواهد رسید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد