فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

رده بندی برترین تیمهای باشگاهی جهان؛ ذوب آهن بهترین تیم ایرانی

رده بندی برترین تیمهای باشگاهی جهان؛ ذوب آهن بهترین تیم ایرانی ماه سپتامبر 

تیم ذوب آهن با قرار گرفتن در رتبه ۱۵۰ جهان بهترین تیم ایرانی در رده بندی ماه سپتامبر است که در رده بندی تیمهای آسیایی در رتبه هفتم قرار دارد.

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال امروز رده بندی جدید برترین تیمهای باشگاهی جهان در ماه سپتامبر را اعلام کرد که بر این اساس ذوب آهن بهترین تیم ایرانی در این رده بندی است. در این رده بندی تیم ذوب آهن با ۱۰۵ امتیاز در رده ۱۵۰ جهان قرار گرفته است و نسبت به ماه قبل ۲۷ رتبه صعود کرده است که علت اصلی ان نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا می باشد. سپاهان با کسب ۹۱ امتیاز در رتبه ۱۹۳ قرار گرفته و نسبت به ماه قبل ۱۸ پله سقوط کرده است. استقلال دیگر تیم ایرانی نیز با ۸۰ امتیاز در رتبه ۲۴۴ جهان قرار گرفته و ۳۳ پله سقوط نسبت به ماه قبل داشته است.

اما در بین تیمهای آسیایی پوهانگ کره جنوبی با قرار گرفتن در رتبه ۹۰ جهان بهترین تیم آسیایی حاضر در این رده بندی است. تیمهای سئونگنام کره جنوبی، گامبا اوزاکا و کاشیما آنتلرز ژاپن، الهلال عربستان و الکرامه دیگر تیمهای آسیایی برتر این رده بندی هستند و تیم ذوب آهن در رده بندی ماه سپتامبر در رده هفتم تیمهای آسیایی قرار دارد. الهلال رقیب روز چهارشنبه ذوب آهن در رتبه ۱۲۳ قرار دارد.

همچنین تیمهای اینترمیلان، بارسلونا، بایرن مونیخ، چلسی، استودیانتس آرژانتین، لیورپول، اتلتیکو مادرید، اندرلخت، اینترناسیونال برزیل و رم ایتالیا نیز ۱۰ تیم برتر رده بندی باشگاههای جهان در ماه سپتامبر ۲۰۱۰ هستند. رئال مادرید نیز بهترین تیم ماه انتخاب شده است، اگرچه در رده بندی کلی در رتبه ۱۹ قرار دارد.

گفتنی است در رده بندی کلی که هر ماه منتشر می شود نتایج ۱۲ ماه گذشته تیمها در لیگ ، جام حذفی و همچنین رقابتهای قاره ای مورد توجه است و به هر برد و تساوی بر اساس سیستم خاصی امتیاز داده می شود، اما در انتخاب تیم ماه فقط نتایج یک ماه گذشته در امتیازات محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد