فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

ضیا عربشاهی:کفاشیان به اسطوره ها اهانت کرد

ضیا عربشاهی میهمان برنامه نود بعد از پیامک علی کفاشیان به عادل فردوسی‌پور مبنی بر اینکه فیلم هندی پخش کرده‌اند درباره رئیس فدارسیون حرف‌های جالبی برای گفتن دارد.

او با انتقاد شدید حرکت دوشنبه شب کفاشیان می‌گوید:«آقای کفاشیان ۸ سال رئیس فدراسیون دومیدانی بود اما هیچ کاری برای این رشته انجام نداد. وی مدتی دبیر کمیته المپیک بود اما تیم امید ما یک ماه قبل از بازی‌هایش سرمربی‌اش را شناخت و بعد از شکست این تیم ایشان فقط اشتباهتش را توجیه کرد.»
وی ادامه داد:«آقای کفاشیان همیشه با طمأنینه صحبت می‌کند نمی‌دانم این مکث و تأخیر در کلام او برای چیست؟ انگار یک مقدار برای او دیکته می‌کنند و او به عنوان رئیس فدراسیون حرف می‌زند. نمی‌دانم کسی باید سخنگوی فدارسیون فوتبال باشد چرا اینگونه حرف می‌زنند و در صدد توجیه کارهای اشتباهش است.»

عربشاهی گفت:«آقای کفاشیان باید ببیند فوتبال ما با او در این یک سال و نیم به کجا رسیده است. ایشان مدام به دنبال توجیه است و مثلا در قرارداد آقای دایی حرفی برای گفتن ندارد متأسفم که رئیس فدارسیون به اسطوره‌های فوتبال این کشور اهانت می‌کند و می‌گوید فیلم هندی بازی می‌کنند. آقای کفاشیان را تا یک سال و نیم پیش کسی نمی‌شناخت و از وقتی وارد فوتبال شد همه فهمیدند او کیست. اما من و امثال من سال‌ها برای فوتبال زحمت کشیده‌ایم و متأسفم که ایشان بدون یک عکس با لباس فوتبال درباره ما چنین اظهارنظری می‌کند.»

وی ادامه داد:«ما از ایشان هیچ حمایتی نمی‌خواهیم چون بلد نیستند از ما حمایت کنند،‌ متأسفم که امثال آقایان دادکان، جعفر کاشانی و عابدینی کنار گود هستند و یک فرد غیرفوتبالی فدراسیون فوتبال را اداره می‌کند.»
پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی در ادامه افزود:«من از استودیو برنامه نود بیرون رفته بودم که این اتفاق افتاد و وقتی شنیدم آقای کفاشیان چه اظهارنظری کرده واقعا متأسف شدم. اگر در استودیو بودم حتما همان موقع جواب ایشان را می‌دادم. من ۱۱ سال برای تیم ملی به عنوان یک سرباز کوچک زحمت کشیدم اما این اهانت را که به من و همبازیان بزرگتر از من شده هرگز نمی‌پذیرم. من آقای سعیدلو را به خوبی می‌شناسم اما نمی‌دانم چرا ایشان که برای ورزش خدمت می‌کنند و مدیر لایقی هستند چطور از آقای کفاشیان در فدراسیون فوتبال استفاده می‌کنند و امثال آقایان دادکان و کاشانی که هم مدیریت بلدند و هم فوتبالی هستند بیرون مانده‌اند.»
عربشاهی در پایان گفت:«برای آقای کفاشیان متأسفم که به عده‌ای اسطوره که هر جا پایشان را می‌گذارند با محبت مردم مواجه می‌شوند اهانت کرده‌اند و به ایشان می‌گویم این فیلم،‌ فیلم هندی نبود، فیلم اروپایی بود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد