فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

نورمحمدی: مجیدی و برهانی رامثل کف دستم می شناسم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: سپهرحیدری بهترین دوست من است و می خواهیم غیبت او را در دربی به بهترین شکل ممکن پر کنیم.

سپهرحیدری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران با دریافت کارت زرد در دیدار برابر ملوان انزلی دربی تهران را از دست داد.حالا همه نگاه‌ها با محرومیت حیدری به علیرضا نورمحمدی است. البته او با توجه به نحوه مربیگری علی دایی در تیم پرسپولیس از حضورش در ترکیب اصلی سرخپوشان در دربی ۶۹ مطمئن نیست.

علیرضا نورمحمدی اظهار داشت: مجتبی شیری هم مثل من شانس بازی در دربی را دارد.مهم ترین موضوع این است که دایی پس از تمرینات بازیکنان در طول هفته تصمیم می گیرد که از کدام نفرات در ترکیب تیم خود استفاده کند. وی در ادامه گفت: هر تیمی که در دربی از نظر روحی آماده باشد و تمرکز لازم را پیدا کند می تواند شانش برتری داشته باشد. نورمحمدی در خصوص شکست تیمش برابر ملوان و دلخوری هواداران پرسپولیس گفت: با شکستی که در بازی ملوان نصیب مان شده حالا محکوم به پیروزی در دربی هستیم. تماشاگران تیم ما تنها با کسب پیروزی مقابل استقلال تهران از بازیکنان ابراز رضایت خواهند کرد. نورمحمدی افزود: تمامی بازیکنان پرسپولیس هم قسم شده اند که در دربی برنده شوند و با یک برد شیرین برابر استقلال به بحران نتیجه گیری پایان دهند. وی خاطرنشان کرد: من سابقه بازی برابر استقلال را دارم و رویارویی مقابل این تیم برایم عادی است. سال‌ها با پیراهن راه آهن برابر مهاجمان سرعتی استقلال بهترین بازی هایم را انجام دادم. من شناخت خوبی از برهانی و مجیدی دارم. وی در خاتمه تصریح کرد: سپهرحیدری بهترین دوست من در تیم است و می خواهیم غیبت او را در دربی به بهترین شکل ممکن پر کنیم. اگر گل مفت نخوریم قطعا دربی را می بریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد