فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

بن‌زما:‌ مورینیو گفت زیاد بدو تا در ترکیب باشی

در گفت‌وگو با یک روزنامه فرانسوی بن‌زما:‌ مورینیو گفت زیاد بدو تا در ترکیب باشی مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال‌مادرید علت افزایش تمرینات خود را توصیه‌های فنی مربی پرتغالی تیمش خواند. به گزارش خبرگزاری فارس کریم‌ بن‌زما در گفت‌وگویی با روزنامه لوپاریزین گفت: برای گریز از نیمکت‌نشینی‌ در تیمم، ناگزیر به انجام تمرینات انفرادی شدم. این تمرینات را بطور روزانه در کنار جلسات تمرینی صبح و عصر تیم انجام می‌دهم. این بازیکن که فصل گذشته به کهکشانی‌ها پیوست، در فصل جاری با توجه به نظر خوزه مورینیو، مسئول فنی تیم به بازیکنی ذخیره ایگواین و کریس ‌رونالدو درخط حمله تبدیل شده است. بن‌زما افزود:‌ مورینیو وقتی دید از نیمکت‌نشینی ناراحت هستم، به من توصیه کرد بیشتر از حد تمرینات روزانه تیمی فعالیت کنم. او از من خواست بیشتر دوندگی داشته باشم تا بتوانم به کمک تیم بیایم. او به من اطمینان خاطر داد در صورتی که بیشتر فعالیت کنم، حتما به ترکیب اصلی بازخواهم گشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد