فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

مرفاوی: خوشحالم که ۱۱ هفته بدون باخت داشته‌ام

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: خوشحالم که ۱۱ هفته است بدون باخت نتایج خوبی گرفته‌ایم.

صمد مرفاوی پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل سایپا در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توانستیم ۱۱ هفته بدون باخت نتایج خوبی کسب کنیم. اول فصل گفته بودم که هفته به هفته بهتر می شویم.
وی افزود: می دانستیم در کرج کار سختی داریم. شناخت خوبی از سایپا داشتیم. تمرینات را بر اساس شرایط فنی سایپا تنظیم کردیم.

مرفاوی در خصوص درگیری لفظی خود با یک فرد ناشناس و جواب دادن توهین این فرد گفت: همه هواداران برای ما قابل احترام هستند اما این فرد پشت سر من ایستاده بود و داشت توهین می کرد. البته من هم شاید نباید جواب این توهین را می دادم.

نظرات 1 + ارسال نظر
Sajjad پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

http://www.4shared.com/audio/POFMx2VF/Yas_-_Be_Khatere_Man__MLBK_.html?cau2=403tNull

نگاهی عمیق به تقویم سر رسیدش

فهمید وقت تفریح سر رسیده

سر در گم تو کوچه ها سر گردون

کاش میشد خدا قدیما رو برگردونه

گذشته هایی که تو زمان حال مرده

جوونی که تو چشماش یه فرد سالخورده

و اون قربانی منم که حالا تقریبا باختم

از آدمای اطرافم اهریمن ساختم

از پدر مادر هیچ خیری وقتی من نبینم

انتظار داری دیگران رو اهریمن نبینم؟

عشق رو از کجا ببینم من با دو تا چشمم

از پدر مادری که میخوان جدا بشن؟

به ما که رسید دنیا دهن باز کرد

درد و ریخت رو سرم و منو برانداز کرد

من تو دلم از شما داشتم تصویر با هم

تیکه پاره شدم از این تصمیم ناحق

وقتی دنیا اینو میخواد که مخصوصا بسوزم

چیکار کنم؟!! دلمو با نخ سوزن بدوزم؟!

این دفعه منم که دارم شما رو نصیحت میکنم

من یه مردم که دارم دائما وصیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد