فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

دایی:دوست ندارم به من بگویند سنتی!/داور در حق ما اجحاف کرد.

علی دایی پس از برد ۴-۲ تیمش مقابل ملوان در دیدار رفت فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی را خوب شروع نکردیم، اما از دقیقه ۳۰ به بعد به خودمان آمدیم. گلی که خوردیم، کارمان را مشکل کرد و بازیکنان شوکه شدند. در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفتیم و اجازه ایجاد موقعیت به حریف ندادیم.

وی افزود: اگر از فرصت ها استفاده می کردیم، می توانستیم ۲، ۳ گل دیگر به ثمر برسانیم، اما از ثبت این نتیجه راضی هستم.

وی درباره داوری گفت: داور ۳ ضربه پنالتی برایمان اعلام نکرد و به نظر من در حق پرسپولیس اجحاف کرد. او بدون دلیل از کارت هایش استفاده می کرد و به همین دلیل هم نوروزی را در بازی برگشت در اختیار نخواهیم داشت. ضمن اینکه داور در دو صحنه مربوط به اخراج بازیکنان حریف نیز درست تصمیم گرفت. ما حتی در صحنه ای که منجر به اخراج اول ملوان شد، می توانستیم توسط علی عسگری به گل برسیم که اینگونه نشد.

دایی درباره پنالتی از دست رفته زارع عنوان کرد: او ۵ سال است که در پرسپولیس حضور دارد و درست نیست که بگوییم انگیزه لازم را برای گل کردن پنالتی نداشت.

سرمربی سرخپوشان در ادامه گفت: از کار خط دفاعی راضی نبودم؛ چرا که در تهران و در زمین خودمان دو گل دریافت کردیم. به هر حال امیدوارم در دیدار برگشت نتیجه خوبی بگیریم و قهرمان شویم.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا که پرسیده بود "آیا از اینکه در سومین سال مربیگری تان در آستانه کسب سومین جام به سر می برید، راضی هستید؟" اظهار داشت: همیشه تلاش کرده ام که پیشرفت کنم و در جا نزنم. قهرمانی ها نیز لطف خدای بزرگ بوده است و امیدوارم در انزلی دوباره جشن قهرمانی بگیریم. همیشه سعی کرده ام علم خود را به روز کنم تا متهم به سنتی بودن نشوم.

سرمربی پرسپولیس که از سوال خبرنگار شبکه دو سیما عصبانی شده بود، گفت: شما همیشه سوال بودار می پرسید. طی سالیان اخیر با شبکه دو رابطه خوبی نداشته ام و می دانم به چه نیتی به دنبال مطرح کردن برخی سوالات هستید. بهتر است درباره بازی سوال پرسیده شود، نه مسائل حاشیه ای.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد