فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

دکو: مسی ، ترکیبی از رونالدو و رونالدینیو

دکو، بازیکن سابق باشگاه بارسلونا در صحبتهایی به تمجید از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا پرداخته و در صحبتهایی اعلام کرده که بازی مسی، نه تنها مثل رونالدینیو سرگرم کننده است، بلکه توانایی های ستاره هایی مثل روماریو و رونالدو را هم در اختیار دارد

مسی در بارسلونا فوتبالش را در بال راست آغاز کرد ولی تدریجا و با انتقال به پست فوروارد، مبدل به گلزن شماره یک تیم کاتالان شد.

دکو در گفت و گو با دن بالون گفت:« مسی بدون آنکه یک مهاجم معمولی ( که کارش گلزنی است) باشد، توانسته جزو یکی از بهترین مهاجمان باشگاه بارسلونا لقب بگیرد. بازی او به اندازه رونالدینیو تماشایی است و به اندازه رونالدو و روماریو مهارت دارد.او تمام این توانایی ها را در کنار هم دارد. مسی گلهای زیادی به ثمر می رساند و البته مثل یک بازیکن شماره ۱۰ هم بازی را مدیریت می کند.مسی در مسیر مبدل شدن به بهترین بازیکن فوتبال دنیاست؛ آن هم به خاطر بازیهای کاربردی و مهارتهای تکنیکی اش است.»
دکو درحال حاضر با فلومینزه قرارداد دارد و در بخش دیگری از صحبتهایش به تمجید از بارسا پرداخت و گفت:« بارسلونا تیم فوق العاده ای است. نه فقط به این خاطر که آنها فوتبال را در بالاترین سطح ممکن بازی می کنند، بلکه به این خاطر که مسی را دارند.این غیرممکن است که بگوئیم که آنها چند سال می توانند در این سطح بمانند ولی من فکر می کنم هنوز دو یا سه سال دیگر بارسا را با این سبک خواهیم دید.»

دکو در طول سالهای ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ پیراهن بارسلونا را برتن می کرد و با این تیم دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد