فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

باشگاه استقلال برای صدور رضایتنامه بازیکن جوانش شرط عجیبی گذاشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرشید باقری که در نیم فصل اول لیگ برتر کمتر به بازی گرفته شده درخواست جدایی از باشگاه استقلال را دارد اما شرطی جالب پیش پای هافبک جوان آبی ها قرار داده شده است.


مسئولان باشگاه استقلال به فرشید باقری اعلام کرده اند که تنها در شرایطی اجازه جدایی او را می دهند که این بازیکن به تیمی به جز پرسپولیس و تراکتورسازی برود که این شرط عجیب اوضاع انتقال این بازیکن را پیچیده کرده است. 


مدیربرنامه های باقری در گفت و گو با مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده که تنها در شرایطی این بازیکن جدا خواهد شد که اجازه داشته باشد آزادانه و بدون هیچ قید و شرطی تیم بعدی خود را انتخاب کند. 


این شرط در شرایطی پیش روی باقری قرار داده شده که این بازیکن در این فصل بعد از شروع مثبت در ترکیب استقلال به مرور نیمکت نشین شد و کار به جایی رسید که دیگر فرصتی برای بازی نیافت و حتی در دیدار روز گذشته استقلال مقابل استقلال خوزستان یک دقیقه هم بازی نکرد. 


باقری که پس از سپری کردن یک فصل خوب در صبا به دلیل درخواست مالی سنگینش از جمع بازیکنان مورد نظر برانکو خط خورد و در چرخشی ناگهانی به استقلال پیوست، ظاهرا اولویت خود را بازگشت به پرسپولیس می داند اما استقلال هم حاضر نیست باعث تقویت رقیب سنتی اش بشود. باید دید که پایان این اختلاف نظر به کجا خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد